Կիսամյակային հաշվետվություն

Բարև ձեզ, ես Վաչագանն եմ, ներկայացնում եմ իմ երկրորդ կիսամյակային հաշվետվությունը։ Ես այս կիսամյակին չեմ մասնակցել ճամփորդությունների։

Հայոց լեզուՀայոց պատմությունՀասարակագիտությունԲնագիտություն ԷկոլոգիաՄաթեմատիկաԱնգլերեն

Հայոց լեզվի դասերին մենք տարբեր առաջադրանքներ ենք արել:
Կարդացել ենք Թումանյան, Իսահակյան, Համո Սահյան և Ակսել Բակունց, և ձայնագրություններ ենք արել։ Ես չկամ ձայնագրությունների մեջ, որովհետև ես էի ձայնգարում: Ես դա հաճույքով եմ անում։

Հայոց պատմության և Հարակագիտության ժամերին տարբեր հետաքրքիր դասեր ենք անցնում, իսկ հասարակագիտության ժամերին ժամանակ առ ժամանակ բանավեճերի ենք մասնակցում։

Բնագիտության և Էկոլոգիայի դասերին հետաքրքիր բաներից ենք քննարկում։ Մեր վերջին քննարկումներից են Լոռու մարզը և կենդանիները։

Մաթեմատիկան կարող եք տեսնել իմ բլոգում։

Անգլերենը իմ սիրելի առարկաներից մեկն է, բլոգումս կարող եք տեսնել իմ արված նյութերը անգլերենի հետ կապված։

One thought on “Կիսամյակային հաշվետվություն

Leave a comment